Сем'яник, ЄвгенЄвгенСем'яник2023-12-112023-12-112023-06-09http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165434В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Нова Пошта», також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об’єкт дослідження: процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нова Пошта». Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування маркетингової стратегії ТОВ «Нова Пошта». Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із передатестаційною практикою. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища пошти, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова Пошта». У процесі дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства застосовувалися: методи економічного і статистичного аналізу, групування, метод порівняння, метод експертних оцінок.ukМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМСТВО, УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОШТОВІ ПОСЛУГИ, ДІЯЛЬНІСТЬМаркетингова діяльність підприємства на ринку поштових послугArticle