Демченко, Анастасія ІгорівнаАнастасія ІгорівнаДемченко2021-09-302021-09-302021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15915559 сторінок, 6 рис., 12 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.ukТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРОПОЗИЦІЯ, ПОПИТФормування підходів до управління продажами підприємства (на прикладі компанії «Технооптторг-ТрейдOther