Кулибаба, Софія СергіївнаСофія СергіївнаКулибаба2025-01-142025-01-142024-06Кулибаба С.С. Обґрунтування управлінських рішень щодо формування асортименту підприємства (за матеріалами ТОВ «Хлібні інвестиції»)/ С.С. Кулибаба. – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 67 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169184Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес обґрунтування управлінських рішень щодо формування асортименту підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортименту підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясувано основні етапи та принципи управління асортиментною політикою; визначено методичні підходи до формування асортиментної концепції підприємства; розглянуто підходи до управління асортиментом підприємства; досліджено загальну характеристику діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; оцінено фактори зовнішнього середовища; оцінено внутрішнє конкурентне середовище підприємства; виконано економічний аналіз діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; проаналізувано фінансові показники діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; обґрунтувати управлінське рішення щодо оптимізації асортименту підприємства; впроваджено інноваційний підхід управління асортиментом у ТОВ «Хлібні інвестиції».ukАсортимент, асортиментна політика, асортиментні групи, конкуренція, інноваційний підхідОбґрунтування управлінських рішень щодо формування асортименту підприємства (за матеріалами ТОВ «Хлібні інвестиції»)Substantiation of managerial decisions regarding the formation of company's assortment (based on the materials of “Khlibni Investytsii” LLC)Other