Баліцька, Дар'я МиколаївнаДар'я МиколаївнаБаліцька2024-08-132024-08-132024-06Баліцька Д. М. Формування іміджу туристичного підприємства : кваліфікаційна робота бакалавра / Баліцька Дар'я Миколаївна. – Дніпро, 2024. – 44 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167528Актуальність формування та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств обумовлена кількома ключовими факторами. По-перше, в сучасному світі інформаційні технології та соціальні мережі значно розширили можливості комунікації між підприємствами та їх клієнтами. Це створює як додаткові можливості, так і виклики для компаній, адже негативна інформація може швидко поширюватися і завдавати шкоди репутації. По-друге, туристична галузь зазнає впливу ізноманітних зовнішніх факторів, таких як політичні, економічні та соціальні зміни. У таких умовах стабільний та позитивний імідж може стати одним із ключових факторів, що забезпечує довіру клієнтів і партнерів до підприємства. Позитивний імідж сприяє залученню нових клієнтів, утриманню існуючих та створенню довгострокових партнерських відносин.ukТуристичне підприємствоІміджТуризмФормування іміджу туристичного підприємстваFormation of tourist enterprise’s imageOther