Звягін, СергійСергійЗвягін2020-05-022020-05-022019http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155239В інформаційно-аналітичному розділі наведений аналіз об’єкту дослідження, його організаційна структура та економічні показники. Представлений аналітичний огляд задачі вирішуваних задач на об’єкті. Виконаний вибір постановка задачі. У спеціальному розділі розроблена економічно-математична модель оптимізацій плану випуску продукції на основі прогнозу попиту в умовах об'єкта дослідження. Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в можливості підвищення ефективності роботи компанії за рахунок впровадження розробок по оптимизації виробничого плану та мінімізації затрат при здійсненні логістичних операцій.Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в можливості підвищення ефективності роботи компанії за рахунок впровадження розробок по оптимизації виробничого плану та мінімізації затрат при здійсненні логістичних операцій.Об’єктом дослідження: виробничі процеси компанії «Matroluxe»Предметом дослідження: план випуску продукції. Мета дослідження: оптимізація плану випуску продукції в умовах компанії «Matroluxe». Методи дослідження: аналіз ABC-XYZ з урахуванням додаткових критеріїв, прогнозування попиту методом Хольта-Вінтерса з урахуванням сезоної компоненти. Оптимізація плану випуску продукції. Вірішення транспортної задачі.ukаналіз попитумодельоб’єктоптимізація випускуПРОГНОЗУВАННЯлогістикасезонністьдинаміка попитузгладжуваннятранспортна задачаОптимізація плану випуску продукції ТОВ «Matroluxe» на основі аналізу попитуПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента Звягіна Сергія Олексійовича групи САіт-15-1 напряму підготовки 124 "Системний аналіз"Learning Object