АГІЄНКО, І.В.І.В.АГІЄНКОБРИТАН, В.Т.В.Т.БРИТАНВИСОЦЬКИЙ, О.Ю.О.Ю.ВИСОЦЬКИЙКЛІМАШЕВСЬКИЙ, Л.М.Л.М.КЛІМАШЕВСЬКИЙМИХАЙЛЮК, О.В.О.В.МИХАЙЛЮКПІДЛІСНА, Л.С.Л.С.ПІДЛІСНАРЕШЕТІЛОВА, О.М.О.М.РЕШЕТІЛОВАСАВИЧ, А.В.А.В.САВИЧ2013-05-312013-05-312012-06-01http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/650У межах “Нарису історії вищої школи Дніпропетровщини в 1945 – 1991 рр.” у статті висвітлюються йаналізуютьсяформиі методироботи з післявоєнної відбудови та подальшого зміцнення матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів (ВНЗ) області як одного з головних чинників підвищення ефективності їхньої навчально-виховної та наукової діяльності. Ключеві слова: вища школа, навчальний заклад, освіта, гуртожиток, навчально- лабораторний корпус. В рамках “Очерка истории высшейшколы Днепропетровщины в 1945 – 1991 гг.” в статье освещаются и анализируются формы и методы работы послевоенного восстановления и дальнейшего укрепленияматериально-технической базы высших учебныхзаведений области как одного из главных факторов повышения эффективности их учебно-воспитательной и научной деятельности.In the context of“Historical essayonHigher SchoolDevelopmentinDnipropetrovskregion during 1945-1991” the forms andmethods of post-warHigherSchool renewal are highlighted and analyzed. The articleshows thefurther strengthening of regionalHigher School’smaterial and technical facilities as one of the main factors of the educational experience and scientific work.ukища школа, навчальний заклад, освіта, гуртожиток, навчально-Higher School, education establishment, education, hostel,workshop.НАРИС ІСТОРІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИArticle