Харченко, М. О.М. О.Харченко2017-02-272017-02-272016http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148529В умовах нестабільної економіки питання про економію коштів дуже гостро постає перед державою та стосується всіх ланок бюджету. Скорочення витрат відбувається у кожній сфері економіки держави, яка фінансується за рахунок державних коштів. Виключенням не стала і соціальна, де, серед інших, постала задача щодо оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти. В даній статті розглянута оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти на основі інтегрованого соціально-економічного підходу реалізованого методом генетичних алгоритмів. Суть даного підходу полягає в урахуванні як економічних, так і соціальних показників функціонування закладів загальної середньої освіти, що дозволяє комплексно підійти до прийняття рішення щодо оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти. В даній статі обґрунтовано вибір саме методу генетичних алгоритмів для вирішення задачі оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти згідно інтегрованого соціально-економічного підходу CSOVA.ukзаклад загальної середньої освіти, інтегрований соціально-економічний підхід, метод генетичних алгоритмів, оптимізаціяОптимізація мережі закладів загальної середньої освіти згідно соціально-економічного підходу csova методом генетичних алгоритмівArticle332.14