Горпинич, О. В.О. В.Горпинич2020-09-102020-09-102014Горпинич О. В. Педагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання / О. В. Горпинич // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 547-553.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156070В роботі наведено результати узагальнення методичних підходів до формування та впровадження педагогічної діагностики, визначено принципи та складові діагностування рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання.The paper summarizing methodological approaches to the development and implementation of educational assessment, the principles and components of diagnosis of student achievement in a competency based approach to training content.ukпедагогічна діагностикакомпетенціїпринципи діагностуванняскладові діагностикиінформаційні технології тестуванняpedagogical diagnosticscompetenciesprinciples of diagnosisdiagnostic componentsinformation technology testingПедагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчанняEducational assessment level of achievement of students at the competency approach to learning contentArticle378.146