Антонова, О. В.О. В.АнтоноваШпітун, І. І.І. І.Шпітун2023-09-212023-09-212020Антонова О. В. Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах / Антонова О. В., Шпітун І. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 107-111http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619Розв’язання локальних і масштабних проблем сучасного суспільства вимагає від персоналу інститутів публічного управління нових підходів і нестандартних рішень. Це ставить питання про ефективність діяльність не лише керівника, що безпосередньо залежить від його науковофілософських, суспільнополітичних, предметних та спеціальнофункціональних знань і вмінь, готовності до розвитку та самовдосконалення, а й виконавців, чия мотивація повинна визначатися усвідомленням суворої необхідності, що визначає повсякденну управлінську практику.ukпроблемний підхідмісцеве самоврядуванняНавчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнахArticle35