Пістунов, І. М.І. М.Пістунов2022-07-072022-07-072009Пістунов І. М. Концепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонно / Пістунов І. М. // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці : матеріали І міжнародної науково-методичної конференції, 1-4 квітня 2009 року, Чернівці. – Чернівці : ДрукАрт, 2009. – С. 315-316.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161013Значна кількість продукції має сезонне споживання. Це не тільки продукти харчування, але й будівельні матеріали, послуги, фінансові операції тощо. Для прогнозування сезонних процесів було застосовано модель. За допомогою такої моделі періодичних економічних процесів раніше було отримано прогнозуючі моделі cпоживання палива енергогенеруючою компанією, потоку замовлень на підприємство зв’язку, залежність прибутку приватного підприємства від свого попереднього значення, виконано ефективне прогнозування інфляції на 2008 рік.ukсезонне споживання продукціїоптимізація продажу сезонних товаріврозрахунок обсягу продажКонцепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонноArticle