Дрига, ІринаІринаДрига2021-09-052021-09-052019-12-16http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158752У даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які було використано: метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового дослідження, методи аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, бєст-маркетинг. Також опитано 150 респондентів. В ході дослідження було виявлено, що побутову техніку купують чоловіки і жінки у віці від 35 до 55 років переважно у магазині, а не в інтернеті. Їх дохід склав середній і високий. Їх очікувані вигоди – це ціна, широкий асортимент і популярність магазину. Реклама, яка найбільше приваблює споживача – це реклама у інтернеті, зовнішня реклама та реклама у місцях продажів.ukРекламна кампанія підприємства роздрібної торгівліOther