Міхненко, Юлія ВолодимирівнаЮлія ВолодимирівнаМіхненко2021-01-272021-01-272020-12Міхненко Ю.В. Розширення ринків збуту експортної продукції (за матеріалами ПрАТ «Київський вітамінний завод») / Ю.В. Міхненко. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 105 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157414Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес управління експортною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з розширення ринків збуту експортної продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи розширення ринків збуту експортної продукції фармацевтичного підприємства; проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства; сформовано стратегію зменшення товарних запасів на та стратегію позиціонування вітамінних препаратів; оцінено економічну ефективність запропонованого проекту заходів з розширення ринків збуту експортної продукції.Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес управління експортною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з розширення ринків збуту експортної продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи розширення ринків збуту експортної продукції фармацевтичного підприємства; проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства; сформовано стратегію зменшення товарних запасів на та стратегію позиціонування вітамінних препаратів; оцінено економічну ефективність запропонованого проекту заходів з розширення ринків збуту експортної продукції.ukВІТАМІННИЙ ПРЕПАРАТ, ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЗБУТОВА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПОЗИЦІЮВАННЯ, ТОВАРНІ ЗАПАСИ.Розширення ринків збуту експортної продукції (за матеріалами ПрАТ «Київський вітамінний завод»)Expansion of markets for export products (based on the materials of Private JSC “Kyiv Vitamin Plant”)Other