Черняк, В. І.В. І.ЧернякГалічина, Д. С.Д. С.Галічина2018-07-132018-07-132015Черняк В. І. Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства / Черняк В. І., Галічина Д. С. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 94-96.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152875Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів. Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.ukсучасні вимогисовременные требованиярозробка стратегііразработка стратегииринок збутурынок сбытапродукція підприємствапродукция предприятияСучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємстваArticle005.7