Проців, В. В.В. В.ПроцівГончар, О. Є.О. Є.ГончарСамовалов А. І.2013-06-032013-06-032012Проців В. В. Моделювання динамічного гальмування шахтного потягу двигунами / В. В. Проців, О. Є. Гончар, А. І. Самолов // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 120-126.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/819Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.ukмоделювання динамічного гальмуваннягальмування шахтного потягу двигунамиМоделювання динамічного гальмування шахтного потягу двигунамиArticle