Болюх, ІринаІринаБолюхЯкименко-Терещенко, НаталіяНаталіяЯкименко-Терещенко2023-11-242023-11-242023Болюх І. Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності / Болюх Ірина, Якименко-Терещенко Наталія // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 111-112.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165281Саме завдяки цим причинам надзвичайно важливо такій великій галузі як готельний бізнес сприяти збільшенню лояльності клієнтів. Як було вже зазначено, готельний бізнес як велика індустрія робить значний внесок у світову економіку та забезпечує роботою багато мільйонів людей по всьому світу, через що актуальність даного дослідження є високою в умовах сьогодення, адже тема розвитку лояльності в готельній справі має вплив на макроекономічні показники держави. Метою написання даної роботи є аналіз міжнародного ринку ресторанного та готельного бізнесу з ціллю знайти закономірності методів формування лояльності. Об’єктом дослідження є феномен лояльності споживачів, а предметом – інноваційний розвиток лояльності в готельній справі. В процесі написання використовувалися такі методи як: синтез та аналіз.uk«споживач-марка»туристисчні послугиресторанний та готельний бізнесІнноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинностіArticle