Стадниченко, Анастасія ГеннадіївнаАнастасія ГеннадіївнаСтадниченко2020-07-162020-07-162020-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155613Об’єктом дослідження є процес формування та використання основних засобів торговельного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти формування та використання основних засобів торговельного підприємства. Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до удосконалення діяльності торговельного підприємства за рахунок використання резервів, і зокрема, резервів використання основних засобів. Методи дослідження – метод наукового узагальнення і систематизації, статистичний, аналітичний, графічний методи. Отримані результати. У першому розділі pозкpито стан проблеми та теоретичні основи підвищення ефективності діяльності підприємства сфери торгівлі. У другому розділі визначено особливості та проблеми формування основних засобів торговельного підприємства як напряму підвищення резервів ефективності його господарської діяльності. У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності використання основних засобів торговельного підприємства. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері виробничо-торговельної діяльності.ukТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ, АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, РЕЗЕРВИ ДІЯЛЬНОСТІ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ.076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Удосконалення роботи торговельного підприємства за рахунок його резервів"Other