Бантюк, ІгорІгорБантюк2024-06-232024-06-232024-06-20http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167205В інформаційно-аналітичному розділі описано системний аналіз ринку комп’ютерної техніки, визначені ключові сегменти споживачів, проведено аналіз конкурентного середовища. У спеціальному розділі наведено методи та алгоритми сегментації ринку, використані в роботі для оптимізації розподілу товарів і вдосконалення маркетингових стратегій інтернет-магазину. Також розглянуто практичні варіанти застосування цих методів на прикладі конкретного інтернет-магазину комп'ютерної техніки.Об’єктом дослідження є системний аналіз та практичне застосування розподілу та сегментації ринку комп’ютерної техніки для застосунку інтернет-магазину за допомогою мови програмування Java.Метою кваліфікаційної роботи є розробка та застосування методів розподілу та сегментації ринку комп’ютерної техніки для підвищення ефективності продажів через інтернет-магазин.Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає у покращенні стратегій сегментації ринку та розподілу товарів для забезпечення більш ефективного функціонування інтернет-магазину в умовах сучасного конкурентного середовища електронної комерції.ukСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗсегментаціяринокінтернет-магазинJavaСистемний аналіз та практичне застосування розподілу та сегментацій ринку комп’ютерної техніки для застосунку інтернет-магазину за допомогою мови програмування JavaLearning Object