Пасечник, И. В.И. В.ПасечникЩербина, И. В.И. В.Щербина2021-06-072021-06-072013Пасечник И. В. Статистика успеваемости студентов: выводы и предложения / И. В. Пасечник, И. В. Щербина // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 84-89http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157829Исследована зависимость успеваемости студентов от соотношения количества аудиторных часов и часов для самостоятельной работы по дисциплине «высшая математика» на различных курсах. Результаты получены на основании применения статистических методов теории корреляции – парной и многофакторной линейных регрессий.Досліджена залежність успішності студентів від співвідношення кількості аудиторних годин і годин для самостійної роботи з дисципліни «вища математика» на різних курсах. Для розв`язання поставленої задачі використані методи теорії кореляції. Результати отримані на підставі використання статистичних методів теорії кореляції – парної і багатофакторної лінійних регресій.This work contains research of students’ rate sondifferent courses of “high math” dependent from amount of classandself-education hours. Results where achieved using statistics correlation methods: double- and multifactorial linear regressions.ruуспеваемость студентоввысшая математикаСтатистика успеваемости студентов: выводы и предложенияArticle378.016:51