Демиденко, М. А.М. А.ДемиденкоПархоменко, О. О.О. О.Пархоменко2021-11-112021-11-112012Демиденко М. А. Підвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізу / Демиденко М. А., Пархоменко О. О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 83-84http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159367Сучасні комерційні та виробничі підприємства для розширення ринку збуту та диверсифікації послуг використовують засоби електронної комерції. Впроваджуються електронні магазини, сайти підприємств, реклама на на порталах , в пошукових системах та каталогах. Такі заходи дозволяють підвищити прибутковість підприємства, але ефективність впроваджуваних заходів не завжди очевидна і існують багато варіантів іх реалізації. Тому виникають проблеми формулювання критеріїв та методів оцінки і вибору оптимальних варіантів реалізації заходів електронної комерції.ukпідвищення прибутковостіповышение прибыльностиелектронної комерціїэлектронной коммерциимоделей спліт аналізумодели сплит анализаПідвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізуArticle330.341.1