Козаков, С.І.С.І.Козаков2020-01-312020-01-312019http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154898Сучасний стан економіки України характеризується суттєвими дисбалансами між обсягами імпорту та експорту. В цих умовах транспортні підприємства, що обслуговують зовнішньоекономічні операції, стикаються з проблемою зворотного завантаження рухомого складу. Навіть за наявності пропозицій біля 40% рейсів виконується без зворотного завантаження, в результаті чого підприємства несуть збитки. Причиною такого становища є з одного боку, відсутність адаптованих для транспортних підприємств методик прийняття рішень відносно організації зворотного завантаження, а с другого – невміння менеджерів оцінювати фактори ризику, притаманні міжнародним перевезенням. Тому задача обґрунтування варіанту зворотного завантаження рухомого складу, що виконує перевезення вантажів у міжнародному сполученні, на основі комплексної оцінки можливого питомого прибутку та чутливості до змін технологічних та економічних показників є актуальною та своєчасною. Об'єкт дослідження: процес прийняття рішення про варіант зворотного завантаження рухомого складу ТОВ «Лісовальник», що виконує перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Предмет дослідження: залежність показників надійності та економічної ефективності технологічної схеми від параметрів варіанту зворотного завантаження рухомого складу. Мета роботи: обґрунтування заходів щодо удосконалення технологічної схеми перевезень вантажів, що забезпечує підвищення показників ефективності функціонування підприємства на ринку логістичних послуг. Практична цінність роботи полягає в обґрунтуванні вибору схеми зворотного завантаження рухомого складу на основі багатокритеріальної оцінки показників надійності та економічної ефективності, що дозволяє зменшити вірогідності збитків для підприємства.ukЕФЕКТИВНІСТЬ, ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ, ПИТОМИЙ ПРИБУТОК, ЧУТЛИВІСТЬ, РАНЖУВАННЯ, РИЗИКИ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬУдосконалення технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні на прикладі ТОВ «Лісовальник»Other