Дігтяр Юлія Сергіївна2025-01-152025-01-152024-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169203http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169203Пояснювальна записка: 64 стор., 8 рис., 12 табл., 26 джерел, 3 додатки, презентація PowerPoint. Об'єкт дослідження – процес формування товарної політики підприємств малого та середнього бізнесу. Мета дослідження – визначити підходи до формування раціональної товарної політики суб’єкта підприємництва в сучасних умовах господарювання. В роботі актуалізоване питання формулювання товарної політики, яка відповідає споживчим уподобанням та має важливе значення для збереження задоволеності та лояльності клієнтів, а також для стимулювання зростання продажів. Крім того, розуміння споживчих тенденцій на ринку може допомогти підприємствам передбачити зміни попиту та завчасно коригувати свій асортимент, щоб отримати вигоду від нових можливостей. У першому розділі було приведено аналіз теоретичних засад щодо товару та асортиментна політика Визначено роль асортиментної політики у розвитку підприємств. У другому розділі проаналізовано та оцінено стан питання щодо виходу нового товару на ринок, етапи, проблеми, перспективи. Проведено аналіз ринку товарів в аграрній сфері, визначені тенденції розвитку та проблеми, що перешкоджають. У третьому розділі розроблено підходи до обґрунтування асортиментної політики виробництва товарів на прикладі підприємств молочної галузі. Оцінювання асортименту продукції підприємства методом АВС- XYZ-аналізу з визначенням найбільш перспективних груп товарів.ukТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПІДПРИЄМНИЦТВО, АСОРТИМЕНТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, АВС- XYZ-АНАЛІЗ, МОЛОЧНА ГАЗУЗЬ.Формування товарної політики суб’єкта підприємництва в сучасних умовах господарюваннятекст::Кваліфікаційна робота::бакалаврська робота