Барсуков, ОлегОлегБарсуков2023-12-012023-12-012023-06-09http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165382У кваліфікаційній роботі проведено маркетинговий аналіз промислового підприємства, визначено потенційні ринки збуту . Проведено маркетинго ве дослідження внутрішнього середовища підприємства , враховуючи обсяг реалізованої продукції та стратегію її реалізації. Об’єкт розроблення: маркетингов а діяльність промислового підприємство. Мета кваліфікаційної роботи: проведення маркетингового аналізу п ідприємства задля визначення основних факторів, що впливають на розвиток підприємства на ринку Інформація щодо впровадження: р езультати дослідження використані ПВП «БУДМАТЕРІАЛИ» задля підвищення обізнаності компанії щодо конкурентів. Кваліфікаційна робо та має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на будівельних підприємствах України. Робота має засто сування у сфері промислового маркетингу в будівельній галузі. Соціально економічна ефективність роботи полягає у просуванні будівельної продукції, що сприяє відбудові України у воєнний та післявоєнний час. У роботі використано такі методи досліджень : стати стичний метод , якісний метод , глибинне інтерв’ю , метод експертних оцінок, IFAS аналіз, EFAS аналіз та SWOТ аналіз.ukКЛЮЧОВІ СЛОВА: АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ, ЦЕГЛА, БУДІВЕЛЬНА ПРОДУКЦІЯ, КОНКУРЕНЦІЯМаркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалівArticle