Бєлятинський, А. О.А. О.БєлятинськийКраюшкіна, К. В.К. В.КраюшкінаСкрипченко, О. В.О. В.Скрипченко2020-05-212020-05-212014Бєлятинський А. О. Дослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частини / Бєлятинський А. О., Краюшкіна К. В., Скрипченко О. В. // Молодь: наука та інновації : зб. пр. II-ї всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпропетровськ, 2-3 груд. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – Т. 4. – С. 2-3.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155346В сучасному науковому світі велика увага приділяється вивченню та розробці емпіричних методів визначення факторів, що впливають на процес зносу покриття автомобільної дороги. Окрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня» зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної.ukавтомобільні дорогиавтомобильные дорогиавтомобільний транспортавтомобильный транспортшини автомобіляшины автомобилямеханічне деформуваннямеханическое деформированиеДослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частиниArticle620.179.118