Лаптєв, О. О.О. О.Лаптєв2024-08-012024-08-012024Лаптєв О. О. Перспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктів / Лаптєв О. О. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 95-97.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167484У сучасному світі, де цифрові технології проникають у всі сфери нашого життя, IT-продукти стають невід'ємною частиною повсякденності. Ринок програмного забезпечення характеризується високою конкуренцією, де успіх залежить не лише від якості продукту, а й від ефективності маркетингових стратегій. У цьому контексті, використання маркетингової аналітики, зокрема методів машинного навчання, дозволяє компаніям глибше аналізувати поведінку користувачів, прогнозувати їхні потреби та оптимізувати маркетингові кампанії для досягнення максимальної ефективності.ukметод машинного навчаннямаркетингова аналітикаIT-продуктПерспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктівArticle339.138