Метеленко, Н.Г.Н.Г.МетеленкоХацер, М. В.М. В.Хацер2013-05-192013-05-192009-12-25Метеленко Н. Г. Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку / Н. Г. Метеленко, М. В. Хацер // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009.-№4.– С. 99-107.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/237Здійснено критичний аналіз динаміки та структури ринку реклами в Україні у розрізі його секторів. Встановлено проблеми, тенденції та перспективи розвитку ринку реклами на сучасному етапі в умовах кризи.; The critical analysis of dynamics and structure of advertising market in Ukraine on sectors basis is fulfilled. Problems, tendencies and perspectives of the advertising market’s development are established at the current stage in crisis terms.ukрекламамедіарекламаструктура ринкудинаміка ринкуКритичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвиткуArticle659.1339.19