Горобець, ДенисДенисГоробецьКозинець, І. І.І. І.Козинець2020-04-142020-04-142019.Горобець Д. Аспекти методичної підготовки викладача філософії /Д. Горобець., Козинець І. І. // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 47-48.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155184Активні зміни у вищій освіті нашої країни супроводжуються впровадженням нових освітніх технологій під час навчання. В цілому профільна спрямованість освіти в університетах вимагає переосмислення багатьох позицій у всьому освітньому процесі – у змісті, формах, методах, засобах навчання та виховання. Структура профільної підготовки майбутніх викладачів на сучасному етапі вимагає вирішення цілої низки проблем, пов'язаних з оптимальним відбором змісту матеріалу, структурних складових, постановкою цілей і завдань. Вектор дослідницької діяльності у сфері науки спрямований на кардинальне переосмислення цієї теми.ukосвітні технологіїметодична підготовкаАспекти методичної підготовки викладача філософіїArticle378