Коваленко, М. А.М. А.КоваленкоЩербакова, Г. Ю.Г. Ю.Щербакова2024-08-162024-08-162024Коваленко М.А. Обґрунтування вибору інструментів і бібліотек для створення інтернет-магазину з продажу одягу / Коваленко М.А., Щербакова Г.Ю. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 366-367.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167589Створення інтернет-ресурсів, що задовольняють життєві потреби споживачів, є на сьогодні досить актуальною задачею. Так, наприклад, багатьом користувачам набагато простіше зайти на сайт та вибрати собі одяг, ніж витрачати час на похід до магазину, в якому ще може і не бути необхідного товару. До того ж, при користуванні певними інтернет-мережевими ресурсами, можуть бути значними витрати часу і грошей на доставку товару. Переваги інтернет магазину одягу, який розроблено, наступні. 1. Постійні знижки: на сайті присутні знижки, і коли користувач це бачить, то у нього активується бажання щось придбати. 2. Зрозумілий та інтуїтивний інтерфейс – на сайті все розроблено таким чином, що людині все інтуїтивно зрозуміло, наприклад, є кнопка швидкої покупки товару та інші. 3. Постійний зворотній відгук: на сайті присутні кнопки для Тelegram bot та для чату в Viber, і там користувач може отримати відповіді на свої запитання. 4. Зображення товару на фото гарної якості. 5. Також присутня послуга «Заміна та повернення», що дає користувачеві впевненість у тому, що ресурс дружній до нього.ukінтернет-магазинпродажа одягуінтернет-ресурсОбґрунтування вибору інструментів і бібліотек для створення інтернет-магазину з продажу одягуArticle658-15