Познаменко, Богдан СергійовичБогдан СергійовичПознаменко2021-09-302021-09-302021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15915257 сторінок, 6 рисунків, 16 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління господарською діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.ukПІДПРИЄМСТВО СФЕРИ ЗБУТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, АКТИВИ ПІДПРИЄМСТВА, ЕФЕКТИВНІСТЬ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯУправління конкурентоспроможністю підприємства у сфері збуту продукціїOther