Нападайло, М. С.М. С.НападайлоКабак, Л. В.Л. В.КабакСподинець, О. А.О. А.Сподинець2021-06-092021-06-092020Нападайло М. С. Хмарні технології у індустрії відеоігор / М. С. Нападайло, Л. В. Кабак, О. А. Сподинець // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : 14-а міжнар. конф., м. Дніпро, 28-29 листопада 2019 р.: зб. наук. пр.- Дніпро : НТУ "ДП", 2020. - № 4. - С. 63-65http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157875Десятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як: – “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі ліцензії); – “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями); – розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без дозволу власників ПЗ; – мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому пристрої). – мультиплатформена розробка відеоігор.ukвідеоігрикомп'ютерні ігриХмарні технології у індустрії відеоігорArticle651.3:518.5