Выскочил, В. К.В. К.Выскочил2013-05-282013-05-282007-03-12Выскочил В. К. FACILITY менеджмент - эффективный метод управления вспомогательными процессами / Выскочил В. К. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 2. – С. 109-118.2073-9982http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/350Останні десять років спостерігається збільшення ролі сервісних служб. Низка виключно виробничих фірм розширили діяльність за рахунок сервісу та допоміжних видів діяльності. Одночасно потенційні замовники прагнуть зосередитися на головному виді діяльності та застосовувати аутсорсинг. В такому випадку Facility менеджмент є найкращим способом ефективнішого керування допоміжними процесами, зокрема процесами складування, та розвитку інших сервісних служб.There has been a trend of increasing importance of services during last ten years. Many manufacturing companies have expanded their business and included services and other supplementary activities. Potential customers still make an effort to concentrate on the core business and solve a number of originally internal activities through outsourcing. In this situation Facility management assists in the effective management of supportive processes and defines a relatively extensive area for the creation and development of services.ruменеджментFACILITY менеджмент - эффективный метод управления вспомогательными процессамиArticle