Сеніна, К. В.К. В.Сеніна2018-07-132018-07-132015Сеніна К. В. Маркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонів / Сеніна К. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 92-93.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152874Невід’ємним елементом забезпечення конкурентоспроможності регіону в умовах поглиблення ринкових відносин є ефективне використання виробничо- ресурсного потенціалу, його якісне та кількісне зростання.ukмаркетинговий менеджментмаркетинговый менеджментконкурентоспроможність регіонівконкурентоспособность регионовринкові відносинирыночные отношенияМаркетинговий менеджмент у забезпеченні конкурентоспроможності регіонівArticle005.7