Гордієнко, Дар’яДар’яГордієнко2020-07-312020-07-312020http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155902Мета дослідження: оцінка конкурентоспроможності нової продукції з метою планування найбільш ефективного запуску нового товару та моніторинг ринку для коректного планування товарних залишків перед запуском новинки. Методи дослідження та апаратура: диференційний метод оцінки якості продукції, системний аналіз, пошук асоціативних правил з використанням аналітичної платформи « Deductor» Економічна ефективність: очікується позитивною завдяки здійсненій оцінці конкурентоспроможності нового товару відносно існуючих брендів та розробки рекомендацій щодо формування товарних залишків.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність роботи полягає в можливості підвищення товарообігу на підприємстві торгівлі за рахунок коректної оцінки конкурентоспроможності запланованого до запуску нового товару та раціонального планування заказів після запуску продукціїukконкурентоспроможністьдиференційний аналізDATA MININGасоціативні правилаСистемний аналіз попиту та конкурентоспроможності продукції на ринку з використанням методів Data MiningПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Гордієнко Дар’ї Андріївни академічної групи 124-16з-1 спеціальності 124 Системний аналізLearning Object