Малієнко, А. В.А. В.МалієнкоШиповалов, О. А.О. А.Шиповалов2024-01-242024-01-242022Малієнко А. В. Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування / А. В. Малієнко, О. А. Шиповалов // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 138-142.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166006Описано ефективну роботу логiстичних компанiй як систему массового обслуговування. Покращення в роботі системи досягається якісною складовою обслуговування та є важливою складовою оптимiзацiї певних процесiв на відділенні обслуговування. Оптимiзацiя необхiдна для покращення надання певних сервiсiв та удосконалення ефективностi роботи всього пiдприємстваukлогістичні послугиклієнт-орієнтаціяімітаційне моделюваннярозрахунковий експериментузовнішнє середовищеФормування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговуванняArticle681.518.54