Порубана, Вікторія ІгорівнаВікторія ІгорівнаПорубана2020-08-102020-08-102020-06Порубана В.І. Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Бонус У») / В.І. Порубана. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 72 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155957Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об'єктом розроблення кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність і особливості стратегічного управління розвитком підприємства; досліджено механізм розробки стратегії розвитку підприємства; з’ясовано особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; розглянуто загальну характеристику ТОВ «Бонус У»; проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства; проаналізувано економічні показники та їх місце при визначенні потенціалу діяльності ТОВ «Бонус У»; сформовано місію та перспективні цілі діяльності підприємства; обґрунтовано вибір стратегії розвитку ТОВ «Бонус У».Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об'єктом розроблення кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність і особливості стратегічного управління розвитком підприємства; досліджено механізм розробки стратегії розвитку підприємства; з’ясовано особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; розглянуто загальну характеристику ТОВ «Бонус У»; проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства; проаналізувано економічні показники та їх місце при визначенні потенціалу діяльності ТОВ «Бонус У»; сформовано місію та перспективні цілі діяльності підприємства; обґрунтовано вибір стратегії розвитку ТОВ «Бонус У».ukМЕНЕДЖМЕНТ, ПОТЕНЦІАЛ, ПРОДАЖ, РОЗВИТОК, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУФормування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Бонус У»)Formation of enterprise development strategy (based on the materials of LLC “Bonus U”)Other