Показати скорочений опис матеріалу
Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом
dc.contributor.author | Проців, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-05T14:03:02Z | |
dc.date.available | 2013-06-05T14:03:02Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Проців В. В. Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом / В. В. Проців // Прогресивні технології і системи машинобудування : міжнар. зб. наукових праць ДонНТУ. – 2008. – Вип. 36. – С. 171 – 180. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1170 | |
dc.description | Список літератури: 1. Процив В.В. Определение распределения температур в гравитационном рельсовом тормозе шахтного локомотива / Сборник научных трудов национального горного университета. – 2005.–№ 21. – С. 151–155. 2. А. с. 1606356 СССР, МКИ3 В 39/00. Устройство для подачи песка к колесам транспортного средства / Процив В.В., Мишин В.В., Лебедев А.И., Салов В.А.; Опубл. 15.11.90. Бюл. № 42 // Открытия. Изобретения. – 1990. – № 42. 3. Салов В.А., Сердюк В.А., Ильчаков А.В. Определение рациональных параметров рельсового тормоза // Тез. докл. Х международной конф. «Проблемы механики железнодорожного транспорта» ДИИТ, Днепропетровск, – 2000. – С. 194–195. 4. Процив В.В. Оптимизация параметров тормозной системы и ходовой части шахтного локомотива для повышения безопасности движения // Матеріали міжнародної конференції «Форум гірників - 2005», том 3. – Д.;НГУ, 2005. – С. 264–268. 5 Лойцянский Л.Г. Механика жидкости и газа. – М.: Наука, 1987. – 840 с. | ru_RU |
dc.description.abstract | Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про те, що найефективнішим для шахтних локомотивів слід вважати використання сталевих фрикційних вставок у черевиках рейкового гравітаційного гальма одночасно із застосуванням підсипання піску на поверхню доріжок катання рейок пісочницями барабанного типу. Це дозволить гарантовано мати в шахтних умовах коефіцієнт тертя ковзання гальма об брудну та вологу поверхню доріжки катання рейки, що дорівнює не менше 0,25. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | ДонНТУ | ru_RU |
dc.subject | локомотиви | ru_RU |
dc.subject | гальма | ru_RU |
dc.subject | шахтний електровоз | ru_RU |
dc.title | Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну [14]
Наукові праці