Показати скорочений опис матеріалу
Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії
dc.contributor.author | Проців, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-05T14:25:13Z | |
dc.date.available | 2013-06-05T14:25:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Проців В. В. Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії / В. В. Проців // Вібрація в техніці та технологіях. – 2010. – № 1 (57). – С. 49 – 54. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1174 | |
dc.description | Література 1. Ренгевич А.А. и др. Тормозная платформа с электромагнитными рельсовыми тормозами / Горные машины и автоматика. – М.: Недра, 1969. – Вып. 9. – С.57-60. 2. Проців В.В. Визначення раціональної довжини секції складового рейкового магнітного гальма // Зб. наук. праць / НГУ. – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2008. № 30 – С. 102-111. 3. Салов В.А. Исследование рельсовых электромагнитных тормозов для шахтного подвижного состава: Автореф. дис… канд. техн. наук. – Днепропетровск, 1972. – 22 с. 4. Проців В.В. Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2009. – № 4(134), – Частина 1. – С.47-52. 5. Салов В.А., Сердюк В.А. Определение характеристик магниторельсового тормоза шахтного локомотива при движении по рельсовому стыку // Вибрации в технике и технологиях: Всеукр. науч.-техн. журн. – Винница, – 2000. – № 4(16). – С. 92-95. 6. Проців В.В. Вплив локальної недосконалості шляху на ефективність гальмування шахтного локомотива складеним магніторейковим гальмом // Науковий вісник НГУ України. – 2008. – № 8. – С.77-83. | ru_RU |
dc.description.abstract | Определено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к единичным неровностям рельса. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения тормозной силы локомотива при движении по реальному шахтному пути с несовершенствами. | ru_RU |
dc.description.abstract | Influencing of equivalent gap between the tip of brake and rail on the size of force of magnetic attractive brake to the single burries of rail is found. The account of weakening of magnetic attractive power is needed for determination of brake force of locomotive at motion on the real mine way with imperfections. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вінниця: ВДАУ | ru_RU |
dc.subject | шахтні локомотиви | ru_RU |
dc.subject | гальмівні системи | ru_RU |
dc.title | Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну [14]
Наукові праці