Розробка і обґрунтування використання нових матеріалів для створення магніторейкових гальм
Короткий опис(реферат)
Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним моментом, що перевищує фрикційні характеристики контакту, а також ознаки переходу локо-мотива в юз. Доведено, що різке зростання за 1 с відносного ковзання коліс по рейках з 1,5 % до 50 %, як і збі-льшення відносної розбіжності лінійних швидкостей коліс або різниці в кутових швидкостях обертання тягових двигунів секцій на 50 % є ознакою початку юза при гальмуванні системами, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту коліс з рейками, і може бути використаний для виявлення моменту часу блокування коліс. Проведено теоретическое исследование шахтного шарнирно-сочленовного локомотива в режиме торможения устройствами, которые реализовывают тормозную силу в точке контакта колеса с рельсом. Определенны условия блокирования колес тормозным моментом, что превышает фрикционные характеристики контакта, а также признаки перехода локомотива в юз.
Доказано, что резкий рост за 1 с относительного скольжения колес по рельсам с 1,5 % до 50 %, как и увеличение относительного расхождения линейных скоростей колес или разницы в угловых скоростях вращения тяговых двигателей секций на 50 % являет-ся признаком начала юза при торможении система-ми, которые реализовывают тормозную силу в точке контакта колес с рельсами, и может быть использо-ван для выявления момента времени блокирования колес. Theoretical research of the mine joint-joined locomo-tive is conducted in the mode of braking by the devices realizing brake force in the point of contact of wheel with a rail. The terms of locking of wheels by a brake moment are certain, exceeding friction descriptions of contact, and also signs of transition of locomotive, in braking skidding. It is well-proven that sharp height after 1 s in relation to sliding of wheels on rails from 1,5 % to 50 %, as well as increase of relative divergence of linear speeds of wheels or difference in the angel speeds of rotation of hauling engines of sections on 50 % it is the sign of be-ginning braking skidding at braking by the systems real-izing brake force in the point of contact of wheels with rails, and can be used for the exposure of moment of time of locking of wheels.