Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМацюк, Т. С.
dc.contributor.authorФролов, О. О.
dc.date.accessioned2013-06-05T22:16:28Z
dc.date.available2013-06-05T22:16:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationМацюк Т. С. Методика встановлення несучої здатності станції метрополітену колонного типу / Мацюк Т. С., Фролов О. О. // Перспективи розвитку будівельних технологій : зб. доповідей 7-ої Міжнародної наук. - практ. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів. - Д., 2013. - С. 58-59
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1196
dc.description.abstractРізноманітність умов будівництва станцій метрополітену колонного типу визначає велику кількість варіантів конструктивного виконання і відповідно способів їхнього спорудження. Зокрема, у скельних необводнених тріщинуватих ґрунтах їх зводять із обробленням станційних тунелів з монолітного бетону і залізобетону, в обводнених сильнотріщинуватих скельних і малостійких ґрунтах – із чавунних тюбінгів, а в щільних сухих глинах – зі збірного залізобетону.
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherНаціональний гірничий університетru_RU
dc.titleМетодика встановлення несучої здатності станції метрополітену колонного типуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk624.195ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу