Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВаряниченко, О. В.
dc.date.accessioned2016-12-13T08:48:20Z
dc.date.available2016-12-13T08:48:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationВаряниченко О.В. Особливості формування системи стратегій підприємства на ринку піротехнічної продукції// Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій.- 2014.- С. 78-81ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147519
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпіротехнічна продукціяru_RU
dc.subjectстратегічний розвитокru_RU
dc.subjectпиротехническая продукцияru_RU
dc.subjectстратегическое развитиеru_RU
dc.titleОсобливості формування системи стратегій підприємства на ринку піротехнічної продукціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk662ru_RU
dc.identifier.bbkу59(4укр)я Чru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу