Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШвестко, В. О.
dc.date.accessioned2017-01-31T14:09:17Z
dc.date.available2017-01-31T14:09:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationШвестко В. О. Основні аспекти управління продажем товарів у торговельних мережах // Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 106-108.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148364
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторговельна мережаru_RU
dc.subjectторговая сетьru_RU
dc.subjectуправління продажемru_RU
dc.subjectуправление продажамиru_RU
dc.titleОсновні аспекти управління продажем товарів у торговельних мережахru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу