Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПисьменна, О. О.
dc.date.accessioned2017-03-15T12:36:54Z
dc.date.available2017-03-15T12:36:54Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationПисьменна О.О. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства /Письменна О.О.// Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - С. 110-111.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148567
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectстратегическое управлениеru_RU
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udkУДК 658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу