Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПилипенко, Н. В.
dc.date.accessioned2017-03-31T08:46:33Z
dc.date.available2017-03-31T08:46:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 10-11 вересня 2015 р., Львів. - Львів, 2015. – С. 74-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149047
dc.description.abstractСтаттю присвячено головним причинам використання соціальних медіа для комунікації з користувачами бібліотеки. Обговорено поточні тенденції і популярні канали соціальних медіа. Запропоновано види діяльності, які можуть бути здійснені в кожному з них.ru_RU
dc.description.abstractThis article is dedicated to the main reasons why a library should use social media to communicate with customers. Current social trends and popular social media channels are discussed. Activities that can be realised with each of them are suggested.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбібліотека ВНЗru_RU
dc.subjectбиблиотека ВУЗаru_RU
dc.subjectконцепция "Библиотека 2.0"ru_RU
dc.subjectконцепція "Бібліотека 2.0"ru_RU
dc.subjectсоціальні медіаru_RU
dc.subjectсоциальные медиаru_RU
dc.subjectсоциальная сетьru_RU
dc.subjectсоціальна мережаru_RU
dc.subjectlibrary 2.0ru_RU
dc.subjectsocial mediaru_RU
dc.subjectsocial networkru_RU
dc.subjectuniversity libraryru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectPRru_RU
dc.titleФормування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіаru_RU
dc.title.alternativeLibrary image formation by social media usingru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk027.7ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу