Показати скорочений опис матеріалу
Звіт про роботу Інституту гуманітарних проблем імені Героя України академіка П. Т. Тронька за 2015 - 2016 навч. рік
dc.date.accessioned | 2017-06-09T11:22:35Z | |
dc.date.available | 2017-06-09T11:22:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Звіт про роботу Інституту гуманітарних проблем імені Героя України академіка П. Т. Тронька за 2015 - 2016 навч. рік [Електронний ресурс] / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Нац. гірничий ун-т", Юрид. ф-т, каф. історії та політ. теорії. - Дніпро, 2017 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149409 | |
dc.description.abstract | Досвід розвинених країн світу наочно доводить, що модернізація навчального процесу, що забезпечує підготовку кваліфікованих спеціалістів, передбачає впровадження нових і вдосконалення існуючих освітніх технологій. На жаль, виші сьогодні залишаються, значною мірою, консервативними у змісті і методах навчання. Орієнтація на «середньостатистичного» студента завдає великої шкоди підготовці сучасного фахівця: студенти втрачають інтерес до навчання, задатки обдарованої та здібної молоді не реалізуються повною мірою. Окремою темою для роздумів є впровадження гуманітаризації технічної та спеціалізованої освіти. Вузький фахівець в тій чи іншій галузі господарства країни все одно продовжує відігравати ролі громадянина своєї держави, учасник соціальних процесів, що протікають у суспільстві. Відповідним чином. створення таких організаційних форм гуманізації вищої освіти як Інститут гуманітарних проблем, покликане стимулювати процес вдосконалення як форм, так і змісту освітнього процесу у вищій школі. По-друге. В Україні історично склався секторальний поділ науки на академічну, галузеву, вузівську. Головними недоліками такої організаційної форми є: відрив фундаментальних досліджень від нагальних, практичних потреб суспільства; певна ізольованість галузевої та вузівської науки від проривних, авангардних напрямів наукового пошуку; надмірний консерватизм, відсутність динамічності, гнучкості академічних установ в плані адаптації тематики досліджень до освітніх потреб і загального прогресу. Найбільш раціональний і продуктивний шлях, очевидно, полягає в поступовій інтеграції академічного і вузівського секторів науки, передусім в їх найбільш інтелектуально насичених сегментах. Саме тому створення таких структур, як Інститут гуманітарних проблем, має виняткове значення для формування сучасного формату наукового процесу в Україні. По-третє, виховний потенціал вищої школи реалізується через різні форми та засоби впливу на студентство. Завжди виникає ситуація неузгодженості дій різних, формальних та неформальних структур, покликаних здійснювати гуманістичне, патріотичне виховання молоді. Створення структури, яка б координувала зусилля різних організацій та клубів по інтересам, здійснювала б стратегічне планування їхньої діяльності – нагальне завдання сьогодення. Саме такі функції був покликаний виконувати Інститут гуманітарних проблем, серед основних завдань якого є формування творчих груп для здійснення спільних проектів та програм. Відповідним чином, створення Інституту гуманітарних проблем було відповіддю на виклики часу, які торкалися питань модернізації освітнього і наукового потенціалу України, джерелом поєднання зусиль вузівської та академічної науки, поширення гуманітарної освіти у навчальному процесі, точкою взаємодії кращих наукових та педагогічних кадрів України. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | Інститут гуманітарних проблем НГУ | ru_RU |
dc.subject | Институт гуманитанрых проблем НГУ | ru_RU |
dc.subject | гуманитарное образование | ru_RU |
dc.subject | гуманітарна освіта | ru_RU |
dc.subject | звіт про діяльність | ru_RU |
dc.subject | отчет о деятельности | ru_RU |
dc.title | Звіт про роботу Інституту гуманітарних проблем імені Героя України академіка П. Т. Тронька за 2015 - 2016 навч. рік | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
dc.identifier.bbk | Ч484(4Укр) | ru_RU |