Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШепенюк, І. М.
dc.date.accessioned2017-10-18T08:05:20Z
dc.date.available2017-10-18T08:05:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationШепенюк І. М. Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти / І. М. Шепенюк // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 16-19.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441
dc.description.abstractВ наш час суспільство і держава ставлять перед системою освіти соціальне замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя тощо.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтеоретична засадаru_RU
dc.subjectстворення моделіru_RU
dc.subjectосвітній просторru_RU
dc.subjectновий освітній стандартru_RU
dc.subjectздоровий спосіб життяru_RU
dc.subjectздоровый способ жизниru_RU
dc.subjectтеоретическое положениеru_RU
dc.subjectсоздание моделиru_RU
dc.subjectобразовательная областьru_RU
dc.titleТеоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандартиru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу