Показати скорочений опис матеріалу
Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти
dc.contributor.author | Шепенюк, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-18T08:05:20Z | |
dc.date.available | 2017-10-18T08:05:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Шепенюк І. М. Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти / І. М. Шепенюк // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 16-19. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441 | |
dc.description.abstract | В наш час суспільство і держава ставлять перед системою освіти соціальне замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя тощо. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | теоретична засада | ru_RU |
dc.subject | створення моделі | ru_RU |
dc.subject | освітній простор | ru_RU |
dc.subject | новий освітній стандарт | ru_RU |
dc.subject | здоровий спосіб життя | ru_RU |
dc.subject | здоровый способ жизни | ru_RU |
dc.subject | теоретическое положение | ru_RU |
dc.subject | создание модели | ru_RU |
dc.subject | образовательная область | ru_RU |
dc.title | Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |