Показати скорочений опис матеріалу
Валеологічні способи попередження розумової втоми студента
dc.contributor.author | Козлова, В. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-18T08:23:01Z | |
dc.date.available | 2018-01-18T08:23:01Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Козлова В. А. Валеологічні способи попередження розумової втоми студента / В. А. Козлова // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 182-194. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150913 | |
dc.description.abstract | Сучасний процес вузівського навчання характеризується психофізіологічним навантаженням, пов’язаним із необхідністю засвоєння студентами нових знань і практичних навичок. Навчання великої складності та інтенсивності потребує тривалої розумової працездатності, а це, в свою чергу, висуває на перший план необхідність подальшого вивчення проблеми співвідношення впливу розумової працездатності та втоми, ймовірного розвитку психосоматичних захворювань та їх попередження у студентської молоді. У зв’язку з цим, обґрунтування та вивчення тенденцій щодо стану здоров’я, способу, якості і умов життя студентів залишається актуальним і на сьогодні є одним із важливих напрямів психолого- педагогічних та медико-соціальних досліджень | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | вища школа | ru_RU |
dc.subject | складова психічного здоров'я | ru_RU |
dc.subject | психофізичний стан | ru_RU |
dc.subject | формування здорової особистості | ru_RU |
dc.subject | высшая школа | |
dc.subject | составляющая психического здоровья | |
dc.subject | психофизическое состояние | |
dc.subject | формирование здоровый личности | |
dc.title | Валеологічні способи попередження розумової втоми студента | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |