Зниження забруднення навколишнього середовища при транспортуванні вугілля
Zusammenfassung
Представлені результати лабораторних експериментів з дослідження інтенсивності виносу вугільного пилу з піввагонів. Розглянуто чотири випадки: винос вугільного пилу з піввагона, завантаженого з «шапкою», винос пилу з піввагона з додатковими вертикальними бортами, винос пилу з піввагона з додатковими бортами типу «крило», винос пилу з піввагона з додатковими бортами типу «внутрішнє крило». Представлені дані показують, що зменшити інтенсивність виносу вугільного пилу з піввагона можна за рахунок застосування додаткових бортів, розглянутої форми. Представлены результаты лабораторных экспериментов по исследованию интенсивности выноса угольной пыли из полувагонов. Рассмотрены четыре случая: вынос угольной пыли из полувагона, загруженного с «шапкой», вынос пыли из полувагона с дополнительными вертикальными бортами, вынос пыли из полувагона с дополнительными бортами типа «крыло», вынос пыли из полувагона с дополнительными бортами типа «внутреннее крыло». Представленные данные показывают, что уменьшить интенсивность выноса угольной пыли из полувагона можно за счет применения дополнительных бортов, рассмотренной формы. The obtained results show that installation of screens on the wagon allows reducing emission rate of coal from the wagon.