Показати скорочений опис матеріалу
Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі
dc.contributor.author | Онищенко, Г. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-26T06:35:52Z | |
dc.date.available | 2018-01-26T06:35:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Онищенко Г. А. Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / Г. А. Онищенко // Філологічні науки. Збірник наукових праць студентів та викладачів факультету. - Дніпро : Акцент ПП, 2017. – С. 221-222. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151010 | |
dc.description.abstract | Попри поширення в сучасному світі комп‘ютерних технологій, завдяки яким усе більшого значення набуває комп‘ютерний набір тексту, а не написання його «від руки», зберігається суспільне значення грамотності, зокрема й орфографічної. Молодь може бути скептично налаштована з цього приводу, але зауважимо хоча б те, що не кожна програма-редактор адекватно виконує функції перевірки орфографії та пунктуації, не говорячи про лексичну й граматичну відповідність тексту нормам, тому навіть у друкованій продукції часто трапляються прикрі помилки. Грамотність усного й, звичайно, письмового мовлення – ознака освіченої, мислячої, свідомої своєї національної й культурної приналежності людини. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Акцент ПП | ru_RU |
dc.subject | грамотність | ru_RU |
dc.subject | грамотность | ru_RU |
dc.subject | орфографія | ru_RU |
dc.subject | орфография | ru_RU |
dc.subject | середня загальноосвітня школа | ru_RU |
dc.title | Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 81.161.2 | ru_RU |