Підвищення ефективності програмного забезпечення дронів з використанням програми АРМ Planner при моніторингу в сільському господарстві
Короткий опис(реферат)
An object of researches is geographic information streams of these pilotless
aircrafts.
The article of researches is a protection of geographic information data in
безпольотних areas.
Purpose of science report − to create the improved algorithm of round of the
restricted flight areas.
Initial works given for realization: theoretical and experimental researches
and knowledge, and also technological aspects of existent algorithms of
management pilotless aircrafts.
In introduction the brought description over of connection of tasks with the
object of activity, features of problem of process of collection, storage and analysis
of геоінформаційних, and also the analysed possibility of the use of information
technologies for perfection of his stages.
Speech goes in the first division about the features of development of
pilotless aircrafts and methods of autoaviating.
In the second division the expounded description of algorithms of search of
short cut, and theoretical researches are conducted.
Description over of the worked out software product is brought in the third
division.
In a division "Economy" expected labour intensiveness of software, expense
development on creation software and duration of his development.
The scientific novelty of results which are expected consists in:
– conducted to the analysis and exposure of lacks of traditional algorithms
of creation and verification of геоданих UAV;
– to development of original algorithm of round and defence of the
геоданих areas restricted for flights.
The practical value of results consists in development:
– software which will realize the original algorithm of creation and
verification of геоданих UAV. Об’єкт досліджень – геоінформаційні потоки даних безпілотних
літальних апаратів.
Предмет досліджень – захист геоінформаційних даних в безпольотних
зонах.
Мета роботи – створити вдосконалене ПО обльоту заборонених
польотних зон.
Вихідні дані для проведення роботи: теоретичні й експериментальні
дослідження та знання, а також технологічні аспекти існуючих алгоритмів
керування безпілотними літальними апаратами.
У введенні приведений опис зв'язку завдань з об'єктом діяльності,
особливостей проблеми, процесу збору, зберігання і аналізу
геоінформаційних даних, а також проаналізована можливість використання
інформаційних технологій для вдосконалення його етапів.
У першому розділі йдеться про особливості розвитку безпілотних
літальних апаратів та методів автопілотування.
У другому розділі викладений опис алгоритмів пошуку найкоротшого
шляху, та проведені теоретичні дослідження.
У третьому розділі приведено опис розробленого програмного
продукту.
У розділі "Економіка" розраховані трудомісткість розробки
програмного забезпечення, витрати на створення ПО і тривалість його
розробки.
Наукова новизна результатів, що очікуються, полягає в обґрунтуванні
методики обльоту критичних зон та находження найкоротшого шляху за
допомогою програми APM Planner.
Практична цінність результатів полягає у розробленні програмного
забезпечення, що реалізує алгоритм обльоту заборонених польотних зон. Объект исследований − геоинформационные потоки данных
беспилотных летательных аппаратов.
Предмет исследований − защита геоинформационных данных в
безпольотних зонах.
Цель работы − создать усовершенствованное ПО облёта запрещенных зон.
Исходные данные для проведения работы: теоретические и
экспериментальные исследования и знания, а также технологические аспекты
существующих алгоритмов управления беспилотными летательными
аппаратами.
В введении приведенное описание связи заданий с объектом
деятельности, особенностей проблемы процесса сбора, хранения и анализа
геоинформационных, а также проанализированная возможность
использования информационных технологий для совершенствования его
этапов.В первом разделе идет речь об особенностях развития беспилотных
летательных аппаратов и методов автопилотирования.
Во втором разделе изложенное описание алгоритмов поиска
кратчайшего пути, и проведены теоретические исследования.
В третьем разделе приведено описание разработанного программного
продукта.
В разделе "Экономика" рассчитанные трудоемкость разработки
программного обеспечения, затраты на создание ПО и длительность его
разработки.
Научная новизна результатов, которая ожидается заключается в
обосновании методики облёта критических зон и нахождение кратчайшего
пути с помощью программы APM Planner.
Практическая ценность результатов заключается в разработке
программного обеспечения, реализующего алгоритм облёта запрещенных
полетных зон.