Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛапіна, Вікторія
dc.date.accessioned2018-03-25T19:15:20Z
dc.date.available2018-03-25T19:15:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЛапіна В. О. Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі / В. О. Лапіна // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Г. Шевченка. – 2012. - № 24 (259). – Ч. ІІ. – С. 149–154.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151785
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, показати можливості навчального діалогу в формуванні та розвитку мовленнєвої компетентності студентів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectнавчальний діалог, сократівський діалог, філософський діалог, принцип діалогізму, діалогічна філософія, особистісно-зорієнтоване навчання, мовленнєва компетентність.ru_RU
dc.titleВизначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературіru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udkУДК 81'243:378.147ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу