Показати скорочений опис матеріалу
Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі
dc.contributor.author | Лапіна, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2018-03-25T19:15:20Z | |
dc.date.available | 2018-03-25T19:15:20Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Лапіна В. О. Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі / В. О. Лапіна // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Г. Шевченка. – 2012. - № 24 (259). – Ч. ІІ. – С. 149–154. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151785 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, показати можливості навчального діалогу в формуванні та розвитку мовленнєвої компетентності студентів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | навчальний діалог, сократівський діалог, філософський діалог, принцип діалогізму, діалогічна філософія, особистісно-зорієнтоване навчання, мовленнєва компетентність. | ru_RU |
dc.title | Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | УДК 81'243:378.147 | ru_RU |