Експериментальні дослідження напруженого стану барабану млина самоподрібнення в промислових умовах
Zusammenfassung
Виконані експериментальні дослідження напруженого стану моделі барабана млина самоподрібнення в промислових умовах. Показано вплив ребер жорсткості і типу опор підшипників на напружений стан барабана. Застосування сферичних самоустановлювальних опор підшипників барабана, дозволяє знизити напруження в торцевих стінках, підвищити міцність, надійність та довговічність барабана. Показано, що у барабані млина зварної конструкції виникають значні залишкові напруження що досягають небезпечних значень в зварних швах ребер жорсткості, а також в місці приварювання торцевої стінки завтовшки 56 мм до кільцевого фланця завтовшки 205 мм; тому ці перерізи є небезпечними концентраторами напруження. Выполнены экспериментальные исследования напряженного состояния модели барабана мельницы самоизмельчения в промышленных условиях. Показано влияние ребер жесткости и типа опор подшипников на напряженное состояние барабана. Применение сферических самоустанавливающихся опор подшипников барабана, позволяет снизить напряжение в торцевых стенках, повысить прочность, надежность и долговечность барабана. Показано, что в барабане мельницы сварной конструкции возникают значительные остаточные напряжения достигающие опасных значений в сварных швах ребер жесткости, а так-же в месте приварки торцевой стенки толщиной 56 мм до кольцевого фланца толщиной 205 мм; поэтому эти сечения опасны концентрацией напряжения. Experimental studies of the stressed state of the drum model of a autogenous mill under industrial conditions are performed. The influence of the stiffeners and the bearing support type on the stressed state of the drum is shown. The use of spherical self-aligning bearings of the drum bearings, allows to reduce tension in the end walls, to increase the strength, reliability and durability of the drum. It is shown that significant residual stresses occur in the drum of the welded mills, reaching dangerous values in the welds of the stiffeners, as well as in the place of welding of the end wall 56 mm thick to the annular flange 205 mm thick; therefore these cross sections are dangerous by the concentration of the voltage.